My Christmas Morning Routine

CHRISTMAS MORNINGS..

Hei skjønninger. Tusen hjertelig takk for alle delingene på video 2 hvor kjæresten tok over mikrofonen, sinnsykt morsomt å se at dere likte videoen så godt. Dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg, og spesielt når jeg ser dere deler, liker og kommenterer. Altså – dere gjør hverdagen min så ufattelig mye bedre. Tusen hjertelig takk for all støtta! 

Nå skal jeg komme meg opp av sengen, har endelig fått lagt ut dagens video – så nå skal jeg slappe av og kose meg med bloggen for resten av dagen! Muligens bake noen nystekte rundstykker til frokost å sette godt med pålegg på bordet. Det hadde vært digg! Klokka tikker så fort av gårde for tiden, jeg våknet 08:00 idag, og ligger fremdeles i sengen.. haha! Nei, jeg skal få i meg litt frokost nå så snakkes vi om litt. Stor klem!!
 

♥ ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg