Happy december 1st

· WHISPER CHALLENGE ·

Jeg og Tonje prøvde faktisk å spille inn en liten Whisper challenge til dere, men beklagelig nok ble videoen ødelagt. Sinnsykt irriterende når du tror du er i fokus, men egentlig er alt blurrete. Vi følte ikke for å ta den på nytt, med tanke på at ting ble litt kjedelig i lengden. Blir for dumt å sitte å fake noe, så vi får heller vente litt med den og muligens ta det imorgen igjen. Eventuelt kjøre på noe helt annet. Som dere vet, har jeg 24 dager med Benedikte helt frem til julen, så jeg er egentlig temmelig desperat på å finne noe jeg kan filme! 
 

Dette er første gangen på lenge at jeg har skrevet blogg innlegg så sent på natten, så jeg håper det finnes noen der ute som fremdeles er våken å leser innlegget! Eventuelt så får dere noe fint å våkne til om ikke annet ♥ Nå er klokken 02:00 eksakt, så tror det er på tide å komme seg i seng om ikke så alt for lenge, med tanke på at dere skal ha ny video i morgen!! Dere får sove godt, også må dere vite at jeg setter enormt stor pris på hver og en av dere som leser bloggen. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg