24 days of Benedikte



HAPPY TUESDAY EVERYONE 

 

· 1 DECEMBER → 24 DECEMBER ·

Spennende nyheter folkens! Jeg har fått enormt masse klager på bloggingen min i det siste, og det er fult forståelig. Jeg beklager så evig masse. Men nå skal jeg fortelle dere hvorfor ♥ Vær dag, fra 1 desember og frem til 24, skal det komme en video ut på youtube kanalen min. Dette er ikke noe som blir postet på selve bloggen, for denne gangen kjører jeg dette separat. Bloggen er en ting, og youtube en annen. Så dere får følge meg på de forskjellige plassene ettersom hva dere ønsker å se. På bloggen vil jeg poste helt andre innlegg enn hva kanalen handler om! Ellers er jeg langt ifra ferdig, så jeg er litt nervøs. Jeg bare håper så inderlig at jeg klarer dette, og får postet opp videoene til riktig tid. Planen er at alle videoene skal komme ut tidlig om formiddagen. Eneste problemet mitt nå er: hva i alle dager skal jeg filme? Jeg har 14 ideer selv, men mangler enda nok til å fylle ut 24 dager – har du et ønske om video? ♥

Hvordan går det med dere forresten? Det er så lenge siden jeg har blogget, dermed også hørt veldig lite fra dere. Flere enn bare meg som har begynt med julebaking, julepynting og hele pakka? Haha! En frøken som gleder seg enormt mye til jul. 

14 kommentarer
    1. Så spennende 🙂 Kanskje pynting av juletre, innpakking av gaver, baking av julekaker, oppskrift på noe varmt å drikke(video av at du lager det), 3 ulike antrekk til julaften/julebord, hvordan ordne håret/sminke til julaften/julebord. Kommer ikke på flere 😛

    2. Jeg vet ikke helt hvilke typer youtube-videoer du har tenkt til å lage, men jeg har likevel noen tips til deg 😀
      – Wrong handed makeup challenge (du sminker deg med hånda du vanligvis ikke bruker)
      – Boyfriend does my makeup
      – Christmas eve makeup tutorial, New years eve makeup tutorial
      – Favoritter i klesskapet
      – Testing av godteri (gjerne utenlandsk)
      – Yoga challenge med kjæresten
      Håper noen av tipsene kom til nytte <3

    3. mairho: Oi, haha! Ja, det kunne kanskje vært en fordel å fortelle dere hvilke type videoer jeg skal lage, haha! Men det er generelt alt av julevideoer, alt som inngår jul! Med andre ord koselige videoer som kan være med på å spre litt glede 😀 Må bare takke deg for vanvittige morsomme tips! Jeg får ofte inn tips om makeup og slikt, så det var gøy å få noen Challenges også 😀 Tusen hjertelig takk!! Skal notere meg disse!

    4. Silje Romundset Karlsvik: Åååh, så koselig å høre 😀 Gleder meg masse, og håper dere vil like videoene som kommer!

      Så bra, godt å høre vi er flere om den <3 Ønsker deg virkelig alt godt til julen!! Stor klem!

    5. Emilie: Fineste deeeeg <3 Hadde vi bodd nærmere hverandre så hadde jeg tvingt deg til å bli med i en eller to videoer. men meeeeen 🙁 Det savnes å se videoer fra din kanal også, bare så du vet :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg