Early autumn style: Leather jacket

W E A R I N G
Jeans from Tiger of sweeden
Shoes from Acne
Jacket from Zara

Hei fininger, nå skal jeg være kjapp å filme inn spørsmålsrunden og svare på alle spørsmålene før søndagen tar slutt. Jeg har gjort en beslutning om at jeg ikke kommer til å prate så veldig mye mer om youtube kanalen min på bloggen, og jeg kommer heller ikke til å legge ut alle videoene på bloggen – så dere får rett og slett følge kanalen min her om dere ønsker å se videoene. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Burde jeg fortelle dere vær gang det kommer opp en ny video? Burde jeg la vær? Hvis noen av dere har tips eller innspill så gjerne kom med dem. Jeg legger i hvertfall opp spørsmålsrunden på bloggen, så tar vi ting derfra. 

Ellers har bestevenninnen min flyttet til Kristiansand og gleder meg enormt mye til å få litt kvalitetstid sammen med henne. Hun blogger forresten også, og har sagt at hun gjerne stiller opp på videoer og andre ting ved bloggen. Så kom med masse ønsker! Har dere noen challenger dere ønsker vi skal gjøre? Jeg har tenkt litt på “whisper challenge” fordi jeg syns den høres vanvittig morsom ut. Jeg har sett mange youtubere ta Bean Boozled Challenge, men vær så snill å ikke nevn den. Jeg brekker meg av absolutt ingenting. Haha! kunne blitt en god latter, men jeg håper og tror dere har andre forslag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg