Trippy Double Vision Video

I T ` S .  A L L .  S O . 
C O N F U S I N G !

En ny Halloween makeup look til dere. Jeg har gledet meg enormt mye til å dele den med dere, jeg har bare aldri turt å sette meg forran kameraet å begynne. Da jeg først så Dope2111 på youtube lage denne looken ble jeg så sinnsykt inspirert å tenkte “denne skal jeg lage! her og nå!”.. jeg gikk forran speilet på badet å satte i gang. Og dere.. jeg har aldri i hele mitt liv blitt så skuffet over en sminkelook før. Aldri. Jeg slapp alt jeg hadde i hendene, var litt surmulete og gikk for meg selv til kjæresten å sa at jeg aldri kom til å klare noe slikt. Fikk et svar tilbake “når hun klarer det, så klarer vell du også det? du er nødt for å ha litt tålmodighet. Øv. Øv. Øv – og du klarer det du også!”. 

..Jeg klarte det! Alt er ikke perfekt, men jeg klarte det! En ting jeg fant ut; det nytter ikke se på tutorials om hvordan man skal tegne ditten og datten, her er trikset å virkelig klare å se deg selv. Det nytter ikke å tegne en annen sin nese over din nese, da vil du selv se at det er noe som ikke stemmer. Kanskje en av mine mest misslykkede halloween looker, men samtidig utrolig bra? 


 

Å legge skygger på områder som trengs er mitt svakeste punkt. Jeg fant ut at det ikke finnes en kunstner i meg på noen måte, haha! Men når det er sagt, så er Halloween en tid hvor ting skal se litt creepy ut, så om øynene, nesen eller munnen ikke ble helt perfekt – gjør det absolutt ingenting. Jeg er ihvertfall et godt eksempel på at uansett hvor bra eller dårlig ting skulle bli, så kan du gå ut døren så lenge du selv er fornøyd. Det morsomme med looken er at det stoppet meg i å lage den, fordi jeg ikke fikk til å lage nesen. Men nå snudde deg seg brått om; her var nesen on point, mens øynene så ut som..ja. Hva enn du vil. Videoen finner dere forresten her

6 kommentarer

Siste innlegg