Telefoner etter telefoner

Hei, 

Jeg er litt frustrert og en smule irritert. Ville bare komme med et kjapt innlegg, litt viktig informasjon. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet over telefon når det gjelder sponsing eller andre som ønsker å samarbeide med meg. Er det egentlig normalt? Det er en grunn til at mail adressen min står både på bloggen og instagram profilen. Hadde jeg ønsket telefoner, hadde jeg skrevet nummeret mitt tydelig. Det er helt ok at samarbeidspartnere ringer meg, de jeg allerede har kontakt med. Men at helt fremmede firmaer kontakter meg over telefonen og forventer et svar er uakseptabelt. 

Uansett hvor mye penger og produkter som tilbys, ønsker jeg ikke takke ja før jeg har fått sjekket grundig opp i det. Jeg setter veldig stor pris på de samarbeidspartene jeg har nå; seriøse, tar hensyn og ikke minst utrolig hyggelige mennesker. Jeg er ganske så ny i blogg verden når det kommer til sponsing, så at mange plutselig starter å ringe meg, blir sinte og irriterte fordi jeg ikke takker ja, blir så feil. Når jeg får en slik “service” over telefonen, håper jeg ikke dere som ringer tror jeg kommer til å skryte av dere videre til mine lesere. Penger er ikke et must for meg, og penger er ikke verdt en dritt så lenge leserne oppdager at innlegget jeg har skrevet ikke stemmer overens med hva de opplever. Dersom jeg reklamerer for noe, skal leserne mine oppleve nøyaktig den samme følelsen som meg. Å jeg lar ikke leserne mine oppleve useriøse nettsider.

Ønsker dere å være seriøse og vise litt hensyn til at jeg faktisk er på arbeid jeg også med både blogg og youtube – kontakt meg på mail så svarer jeg fortløpende. Veldig hyggelig å bli kontaktet, men mindre hyggelig på denne måten. Ønsker du å ta ting over telefonen, så fikser vi det helt klart. Men vær så snill, ta kontakt på mail i første omgang. 

7 kommentarer
    1. Huff, så irriterende! Håper de kan ta hensyn til dette og stoppe, jeg hater selv å bli ringt for da må man ta en beslutning med en gang. Det er mye bedre å kunne gjøre litt research før man svarer, det er jeg helt enig i!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg