Halloween Werewolf makeup tutorial

· MY FIRST HALLOWEEN LOOK ·

Alle begynner en plass, og veien derifra kan bare bli bedre. Jeg har utrolig nok tenkt at dette var en “simpel” og grei look å gjøre første gang. Men så feil kan man ta. Men hei, jo fælere makeupen blir, jo bedre er det til Halloween right? Det er det som er så fint. Her kan man virkelig feile uten at det gjør noe. Halloween er tiden hvor man virkelig skal se creepy ut. Det blir helt klart å komme ut minst 2 halloween looker til, om ikke 3. Skal sette meg ned å øve litt først! 

Jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på at alle disse videoene blir i samarbeid med Partyking. Men for meg har det absolutt ingenting å si om det er et sponset innlegg eller ikke. Dere må huske på at jeg trossalt har handlet fra de før, bare at da måtte jeg handle fra Sverige – det vil si toll. Så dere aner virkelig ikke hvor glad jeg er for at de endelig har klart å fikse nettbutikk i Norge også! Wiii! De har et så sinnsykt godt utvalg, greie priser og ikke minst alt man trenger til Halloween! 

PRODUKTER JEG HAR BRUKT FRA PARTKING ↓

Svart neglelakk, her // Brun og svart ansiktsmaling, her og her // Gel blod, her // Dypt sår, her // Linser, her // Limfjerner, her (affilate links)
 

Linken til videoen min finner dere HER. Håper dere liker den, og kanskje finner litt inspirasjon! Selv elsker jeg å titte på Halloween looks som andre har laget. Alt handler om å sette sitt eget lille preg på det.

12 kommentarer

Siste innlegg