Spørsmålsrunde på video – ask me

· FEELING BETTER ·
J U S T  A  L I T T L E  B I T  T I R E D 

Jeg er tilbake, og i mye bedre form. Endelig, jeg har rukket å savnet dere masse på den lille korte tiden. Det føles godt å ikke ligge i sengen dag inn, og dag ut. Nå skal jeg sette i gang med videoer som desverre er blitt litt forsiket på grunn av sykdom. Jeg skal også svare på et par spørsmål på video, så still alt dere ønsker. Jeg har lovt spørsmålsrunder vær månede, og i denne måneden velger jeg å ha det tidlig, nettopp fordi det kommer mye spennende videoer i slutten av måneden (Halloween er et hint).

ASK ME, HIT ME

Høsten i Kristiansand er kaldere enn det jeg husket ifjord, det er faktisk kaldere her enn hva det er i Finnmark (hjemplassen min), for øyeblikket. Og det er ganske så sykt. Vet ikke hvorfor jeg var så klar for å ringe mamma å le over kulden de skulle sitte med. Men men! Ser ut til at den blir å slå hardt utover meg i stedenfor. Tror virkelig det er på tide med ny vinterjakke, for nå altså, nå er det søren meg kaldt når vinden i tillegg suser. Har dere noen tips på en fin jakke til høsten/vinteren?

 

5 kommentarer
    1. Tjener du penger på bloggen, isåfall hvor mye? (og ikke kom her å si at du ikke tjener noe, så dumme er vi ikke)

    2. Hva syntes du er det beste med å blogge?
      Hva er dine hjertesaker?
      Hvilke bloggere leser du?
      Hva er dine fremtidsplaner?
      Er du i Oslo en gang, så let me knoooow <3 <3 hiihih ! Stå på Benedikte, du er amazing

    3. Det virker ikke som at du og kjæresten din har det så bra sammen. Dere har vært sammen i langt over 4 år – og fremdeles ikke forlovet eller planlegger barn? Kanskje på tide å bli samboere snart og komme seg i gang? 🙂

    4. Når du lager videoer, skriver du ned på papir alt du skal si? Noen ganger virker det slik, mens andre ganger tenker jeg “hu der er god på å snakke for seg”. Ikke frekt ment overhode!! Bare spør av ren nyskjerrighet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg