Are you ready for Halloween?

// I samarbeid med Partyking

H A L L O W E E N  I S  C O M I N G . .
. . A R E  Y O U  R E A D Y ?
 

· HUGE HALLOWEEN HAUL – COMING SOON ·

Gjett hvem som skal dekorere leiligheten klar for Halloween? Jo, meg! Som jeg nevnte i et tidligere innlegg ønsket jeg å virkelig kjøre inn i oktober måneden med en god start. Slike “fester” gjør meg så vanvittig glad, og Halloween er jo en sinnsykt gøy tid på året. Kjenner jeg aldri kommer til å vokse fra det. Kanskje blir jeg ikke gå knask eller knep, haha, men jeg skal virkelig kose meg med mine nærmeste venninner. 

Nå har jeg akkurat spilt inn en Halloween haul med partking.no, som skal komme ut på søndag. Kommer ikke til å snakke så veldig mye om hvert produkt, for da ville vidoen blitt evig lang – dessuten, vil dere jo se hvordan jeg bruker de forskjellige tingene under sminkelookene for Halloween som muligens kommer i neste uke. Helt spørs hva dere ønsker. Men dere, nå er jeg så spent og sitter å smiler fra øret til øret. Jeg klarer ikke vente med dekoreringen mer, så jeg skal fikse leiligheten nå! Vi snakkes imorgen ♥

8 kommentarer

Siste innlegg