Hello October


· OCTOBER WALLPAPER ·

MADE WITH LOVE

 


DON`T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

 

Hei mine fine, hvordan går det med dere? Jeg har allerede begynt å snufse og kjenner halsen er sår, som er et tydelig tegn på at høsten er kommet. Får krysse fingrene for at influensaen ikke kommer helt inn på. I overigår lå jeg så og si hele dagen i sengen, kjentes ut som feber, men gikk heldigvis raskt over. Det er typisk det der, den ene dagen er du i kjempe dårlig form, mens andre dagen er du frisk. Vet ikke helt om dette er en byggende influense? Håper ikke det! 

Ser dere forresten den søte bakgrunnen på skjermen? Altså hvor perfekt er ikke denne til høsten? Nå er leiligheten fylt med høst interiør, skjermen var bare prikken over i`en. Har den samme bakgrunnen på Maccen og Iphonen, bare for å være sikker på at alt står i stil, haha! Skal lage meg en kopp med te og sette i gang planleggingen på youtube-kanalen min. Skal komme med litt mer informasjon om det senere – men jeg tenker vær onsdag og vær søndag skal det komme ut nye videoer. Før jeg starter youtube kanalen min: er det mange av dere som sitter på Twitter? og er det mange som kunne tenke seg en snapchat Q&A? 

6 kommentarer

Siste innlegg