Honey Roasted Plums

BREAKFAST IDEA YOU CAN USE TODAY ↵
HAPPY FRIYAY! ♥

Fredagen kunne ikke startet bedre, ferske og nyplukkende plommer. Vi fant plutselig ut i går at vi skulle plukke litt plommer, og selvfølgelig epler som vi har rett i nærheten (eplene var enda veldig sure, men klarte ikke dy meg). Haha. Jeg er ellers ikke et typisk natur menneske som elsker disse tingene, men plommer og epler kan jeg plukke med glede. Så idag valgte jeg å lage bakte plommer med smak av honning. 
 



· INGREDIENTS & DIRECTIONS ·

For å lage denne nydelige desserten, snacksen, himmelen eller hva enn du vil kalle det; strø over honning, sukrin, ekte vaniljepulver og valnøtter. Deretter setter du ovnen på 180 grader og lar de ligge i 10-12 minutter. Dette er noe jeg helt klart skal lage til familien når jeg kommer hjem! Nå skal jeg nyte resten av bitene på tallerknet mitt så snakkes vi senere! 
 

♥ ♥ ♥

10 kommentarer

Siste innlegg