Sunday sheet masks


· DEEP CLEANSING & DETOXIFIES PORES ·
. . f o r  c l e a n ,  s o f t  s k i n

 

Har dere hatt en fin søndag så langt? Jeg har i hvertfall utnyttet dagen godt. Jeg bruker alltid søndager til å forberde kroppen på en ny uke, det innebærer alt fra ansiktsmasker, hårkur, fotbad – enklere sagt; de små luksusgodene du ellers ikke har tid til. Jeg ble anbefalt disse tre ansikts- maskene fra en youtuber her i Kristiansand, så da måtte jeg nesten teste de ut. Som mange allerede vet sliter jeg veldig med tørr hud, men disse tre herlighetene gjorde et vidunder! For første gang var huden min silkemyk etter å ha fjernet selve masken. Altså, det er noe som aldri har skjedd meg før. Og nei, dette er ikke sponset (virket kanskje litt slik). Merker at jeg koser meg utrolig masse når jeg skriver beauty innlegg, var virkelig ikke planlagt eller meningen og komme ut med to skjønnhetsinnlegg på en dag! Prøver som regel å ha en variert blogg, slik at de fleste føler de kan lese den uten at de skal kjede seg. Så beklager så veldig masse til dere som ikke har denne interessen! Skal bli noe annet i morgen. 
 

♥   ♥   ♥
 

TRUE BEAUTY COMES FROM WITHIN. BE KIND, ALWAYS

Nå ser jeg kjæresten har satte frem jordbær, sjokolade, potetgull og brus på bordet. Vi har det nemlig slik at vi koser oss ekstra på søndager med snacks og gjerne en film. Har dere forresten sett The Intern? En film jeg lenge har hatt lyst å se, så jeg håper vi klarer å finne den en eller annen plass på internett. Om noen vet hvor man får sett den, så gjerne si i fra. Vi snakkes senere!!

15 kommentarer

Siste innlegg