My thursday look

. . I T ` S  S O  F L U F F Y  ↑

God kveld, fininger! Nå er det lenge siden jeg har hatt et lite hverdagsinnlegg med oppdateringer på hva som skjer i livet mitt. Jeg nyter det, enkelt sagt. Jeg står opp, tar en kopp kaffe, blogger, drar ut å spiser, shopper litt og kommer hjem med nye blogg innlegg. Akkurat nå er jeg det mest lykkelige menneske du kan møte på,  alt er så bra for tiden. 

Ellers har jeg planlagt å ta en liten hjemtur til Finnmark om ikke så lenge, jeg trenger å freshe opp håret mitt. Er det drøyt å fly i 5 timer for å fikse på håret? Haha, ikke søren om jeg drar til andre frisører. Jeg har lyst å gå for en litt lysere tone, men fremdeles beholde ombreen. Samtidig en liten stuss, tuppene er totalt skadet! Frykten for at håret bare skal spise seg oppover er det verste som kan skje! Jeg vil ha langt, friskt og tjukt hår.. 

·  J A C K E T  O F  D R E A M S  ·


IM WEARING

JEANS FROM TIGER OF SWEDEN
JACKET FROM PINKYSWEAR
SHOES FROM ACNE
TOP FROM BZR

 


 
Jeg har helt glemt å spørre dere, er det noe dere savner å se på bloggen min? ♥

36 kommentarer

Siste innlegg