Ebay haul – August

Oval Stiletto Nais

Først og fremst: jeg vet det er mange forskjellige meninger om disse type negler rundt omkring. Mange syns man ser ut som et dyr med disse på, men vet dere hva? Jeg syns det er pent. Og jeg bryr meg såppas lite om hva andre mener. Så lenge jeg selv liker det, så bruker jeg det. Det eneste minuset med disse neglene er at de faller av lett. De varer kanskje i noen få dager, kommer ann på hvor flink du er til å ta godt vare på de. Jeg er alltid en kløn, og vær eneste gang når jeg holder på med studiolysene mine, faller de av. Jeg aner ikke hvorfor. Ellers ser de helt smashing ut, i tillegg følger det med 500 negler i en pakke, så hva gjør det da at de faller raskt av? Ikke betalte jeg særlig mye heller.

Pom poms

Bestilte 2 pom poms, en i grå og en i hvit. Jeg syns det er skummelt å bestille slike ting over Ebay, men ble overraskende happy når jeg fikk pakken. Det er falsk pels, og ser vanvittig fluffy og fin ut. Helt ærlig forventet jeg meg de “stygge” pom pomsene med korte hår, vet ikke om dere har sett de? Men jeg syns ikke de er fine. Jeg hadde desverre ingen bilder av begge to på nær hold, men på dette bildet kan dere se jeg blant annet bruker den hvite hengende på bomber jakka mi! Har litt lyst å bestille enda flere, haha. Kanskje i noen andre farger også? 

Latex flowers

De rosae er kjøpt på butikk, altså ekte roser. Grunnen til at jeg legger disse opp, er slik at du kan sammlikne disse med bilde helt øverst (som er fra Ebay) – altså, det er nesten ingen forskjell?! Gjett om jeg skal kjøpe meg et par falske blomster i rosa også, for jeg trodde virkelig ikke forskjellen var så liten. Den eneste forskjellen hittil er at de rosae rosene er kastet for lengst – de hvite står enda like pent på bordet. Jeg ser ingen grunn til å bruke haugevis med penger på blomster vær eneste uke, når du kan kjøpe et par blomster i forskjellige farger for under 200 lappen som varer evig. 

 

16 kommentarer

Siste innlegg