How i brighten my complexion



· START EACH DAY LIKE ITS YOUR BIRTHDAY ·

Hei og god morgen, søtinger. Jeg blir så glad når jeg våkner til solskinnsvær! Langt under dynen så jeg sollyse reflektere gjennom gardinene på speilet, og ideen om å skrive dette innlegget slo meg raskt. Shall we move onto how i brighten my complexion? Yaaazz! Håper dere er like glad i sminke som meg, for da vil dere mest sannsynligvis like det 
 

· LIGHT CONCEALER

Jeg tror den mest effektive måten for å lysne opp ansiktet ditt på, er å bruke en concealer som er en til to nyanser lysere enn din egen hud tone. Når du bruker en lysere nyanse av concealer er det viktig at du setter den som en trekant form under øynene, dette gjør vi for å unngå framheving av de mørke sirklene under øynene.  

· BRIGHT BLUSH

For mange kan det virke litt skremmende når de ser en blush som det, men med en lett hånd kan den gjøre underverker. Den vekker opp ansiktet ditt umiddelbart og gir deg et syn på sunt utseende. Etter å ha påført en lys concealer, føler jeg ofte at blushen hjelper meg å få tilbake den fine gløden. Mac sin og Stila sin Convertible Color i lyse rosa er et par gode valg.

· CREAM HIGHLIGHTER

Highlighter er en lur fremgangsmåte dersom du ønsker å fremheve noe i ansiktet ditt. Litt highlighter på toppen av kinnbena, nedover neseryggen og på amors buen, allerede nå kan du se den store forskjellen. En hud som virkelig gløder! Mac sin highlighter Pearl er virkelig fin, kanskje en av mine topp favoritter denne sommeren. 

D O N E ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg