Damn it

Hey!! Beklager for at bloggingen ikke har vært helt på topp. Jeg vet dere hater å høre unnskyldninger så det skal jeg ikke komme med heller, men jeg syns innerst inne at jeg fortjente litt fri. Som jeg har nevnt tidligere har jeg gruet meg lenge til juli måneden, for jeg vet hvor hektisk den vil bli. August blir noe helt annet og håper av hele mitt hjerte at dere kan tilgi en dårlig blogger frem til da! ♥ Jeg vil gjøre mitt beste på å få ut innlegg selvom det blir vanskelig. Jeg skal prøve å få forhåndspublisert enkelte innlegg de dagene mens jeg er på jobb, og de dagene jeg har fri bruker jeg selvsagt som normalt.

Et lite spørsmål, hva ønsker dere å se mer av på bloggen? 

8 kommentarer
    1. Du får ta den tiden du trenger! Jeg venter tålmodig 😀
      Jeg liker antrekksinnlegg, mat innlegg og generelt innlegg om hverdag og å bli bedre kjent innlegg <3

    2. Victoria: Kommentarer som det her gjør virkelig dagen min <3 Setter virkelig pris på det du skriver. Tusentakk skjønne deg 😀 Skal komme sterkt tilbake i august, og så skal jeg prøve å blogge så godt jeg kan i mellom tiden!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg