Tirsdagskonsert på fiskebrygga

YESTERDAY

I går tok vi turen innom fiskebrygga etter noen drinker, så koselig. Til dere hjemme i Finnmark: fiskebrygga er en sinnsykt fin plass hvor de har uteplasser å spise, selger drinker, sjøen rett vedsidenav, konserter på sommerstider og god stemning. Jeg syns fremdeles det er uvant å stå å blande drinker på en tirsdag, haha. Pleier vanligvis bare dra ut i helgene, men her i Kristiansand kan det faktisk være tusen ganger bedre uteliv på en tirsdag eller torsdag, frem for helgene! Anbefaler alle som skal på sommerferie til Kristiansand å ta seg turen innom Fiskebrygga – maten der er helt fantastisk.

 

TODAY

Jeg fikk desverre ikke tatt så mange bilder igår på grunn av det store kameraet. Har jeg noen lesere som bruker et mindre kamera, eventuelt noen som vet om et praktisk kamera å ta meg seg når man for eksempel skal på konserter, festivaler osv? Det frister lite å ta med seg et svært speilreflekskamera og knipse antrekksbilder på festivaler med flere tusner av mennesker som ser på. Men nå skal jeg kjappe meg i bilen, kjæresten sitter å venter. Vi høres om ikke så alt for lenge da, og ikke glem å kom med tips på et bra (men lite) kamera, jeg trenger det!

25 kommentarer

Siste innlegg