Faux Fur

FLUFFY JACKET

I dag fikk jeg endelig anledning til å bruke jakken som jeg har savnet så masse, fuskepels jakken. ♥ Se så fin den er! Skulle gjerne hatt flere farger, kanskje en i mørkegrønn. Idag var det Maileen som desverre måtte gjøre jobben, ta bilder til bloggen. Vi hadde det utrolig morsomt, haha! Syns det er like morsomt å se mennesker holde på et speilreflekskamera som ikke skjønner seg på det – de ser alle ut som er spørsmålstegn å bare venter på at jeg skal komme å hjelpe dem. Maileen tok bildene med et smil å avsluttet det hele med “Oi, det her va jo faktisk ganske morsomt!!”.
 

BY MALENE BIRGER PURSE (selger vesken her.)

Jeg er akkurat ferdig på jobb og rimelig sliten kjenner jeg. Det tar virkelig på kreftene å ha en blogg i tillegg til to andre jobber, dere kan jo tenke dere. Det føles av og til ut som om jeg har jobbet 2 skift. Altså 16 timer jobb. Men jeg koser meg jo selvfølgelig når jeg sitter å blogger, ellers hadde jeg aldri gjort det. Målet mitt med bloggen er å ha mennesker jeg kan sitte å skrive til, som jeg kan inspirere og som jeg kan nå ut til. 

Håper forresten dere likte videoen jeg nylig lagde. Var koselig å stå forran kamera igjen! 

14 kommentarer

Siste innlegg