Green smoothie

FEM OM DAGEN

Grønnsaksbomben som er gull for kroppen! Her er supersmoothien jeg vil anbefale til alle dere, denne vil nesten dekke “fem om dagen” behovet. Får du i deg proteiner i tillegg, er det et fullverdig måltid. Jeg elsker å lage smoothie før jeg skal på jobb eller i møter, for det er så enkelt å slenge med seg et glass på vei ut døra. Hadde det ikke vært for smoothies, kan jeg garantere dere mange dager uten frokost hos meg. 
 

OPPSKRIFT – DU TRENGER:

1 Avocado ♥ 1 neve spinat ♥ 1 frossen banan ♥ dasj med kokosmelk ♥ dasj med kokosvann
 

I PREFER MY SMOOTHIE GREEN 

Av en eller annen grunn, føler jeg meg freshere med en grønn smoothie. På lørdager og søndager kan jeg gjerne lage en ekstra god smoothie som inneholder frukt, men det er selvfølgelig ikke like mettende. I dag valgte jeg å lage en mettende smoothie som gjør at jeg ikke trenger lunsj så veldig tidlig, med tanke på planene som står for tur. Det kommer forresten en liten video ut på bloggen om ikke så alt for lenge, hvis ikke, så lager jeg et innlegg om det. Vet ikke hva dere foretrekker jeg? Nå skal jeg ta meg en kjapp dusj før søndagen står for tur. 

Håper dere har hatt en super fin helg, og tusen millioner takk for en sinnsyk respons den siste tiden!! 

18 kommentarer

Siste innlegg