Leather


 

IM WEARING

JACKET: MUUBAA
JEANS: BIKBOK
TOP: MALENE BIRGER
SHOES: ACNE

 

Endelig mandag og ny start på uken. Jeg starter uken med verdens beste sjokoladeboller, kanskje ikke så veldig sunt, men det er lov å unne seg med noe usunt iblant. Jeg har ingen planer om å prøve å gå ned i vekt, få en slankere midje eller trene meg selv opp til den største rumpa. Kroppspresset påvirker meg ikke et sekund, haha. Det kan dere kanskje se? Men jeg er glad i kroppen min, jeg liker den akkurat slik som den er. ♥

Vi skal opp veldig tidlig i morgen så i dag blir det også tidlig kveld. Er det noen her som er interesserte i en liten rabattkode hos Caseapp forresten? Jeg hadde konkurranse for litt siden hvor en heldig vinner fikk lagd sitt eget designet deksel/skin, og merket at det var en del av dere som meldte dere på. Om det skulle være interesse for det må dere gjerne si ifra så skal jeg prøve å få fikset en til dere. Men dere, nå skal jeg nyte sjokoladebollene med resten av gjengen her hjemme! Vi snakkes om ikke så alt for lenge. Stooor klem til dere! 

10 kommentarer

Siste innlegg