Bad hairday

SHORTS FROM RUNWAYDREAMZ

Når dere ser meg gå med håret som dette så har jeg rett og slett ikke orket å fikse på det, eller så har jeg gitt opp. I dag gav jeg opp. Føler det er helt forjævlig og trenger virkelig å freshe det opp! Som nevnt i noen innlegg lengere ned skal jeg dra til frisøren så straks jeg kommer hjem. Jeg tørr faktisk ikke dra til noen andre frisører utenom Astrid`s frisør på hjemplassen min, hun vet nøyaktig hvordan jeg liker det. Hun vet hvilke toner jeg sikter til, hun lytter når jeg forteller hvordan jeg vil ha det og hun spør alltid underveis om jeg selv syns det ser bra ut.

Mange av dere foreslo grått hår eller noe kaldere toner i håret mitt. Og ja, jeg har tenkt på det, mange ganger! Vi får se hva det blir til. ♥ Dere aner ikke hvor glad jeg blir når dere faktisk gidder å lese innleggene mine, se på bildene og ikke minst bare klikke deg inn. For ikke snakk om at dere faktisk gir meg respons på hvert eneste innlegg! Noen ganger får jeg så mye kommentarer at det ikke er alltid jeg klarer å få svart på alt, men selv om jeg ikke svarer, betyr det mer enn alt. Mitt neste mål er å bli flinkere på å svare dere tilbake, vise dere hvor mye det faktisk betyr.

10 kommentarer

Siste innlegg