House of lashes

FALSE EYELASHES

Wow, det har virkelig tikket inn mange spørsmål om det er mine egne vipper, løsvipper eller falske øyenvipper. Jeg bruker mest løsvipper når jeg skal ta bilder til bloggen, for om jeg skal være ærlig så hater jeg det. Selvsagt finnes det vipper som er behagelig å ha på, men jeg liker ikke tanken om at de kan løsne når som helst. Mine største favoritter er Ardell og House of lashes sine løsvipper, de sitter som et skudd og ser smashing ut. Når du går med løsvipper vil jeg også anbefale duo lim, da er du sikker på at de holdes i noen timer. 

Hvorfor bruker jeg løsvipper om jeg ikke føler meg komfertabel med det? Grunnen er enkel: kamera og lyset stjeler mye av sminken, uten løsvipper ser jeg usminket ut. Det plager meg overhode ikke, det er en grunn til at dere som regel ser meg uten. Det føles bare ekstra godt å føle seg litt mer pyntet enn vanlig. Du vil nok aldri se meg med løsvipper ellers i hverdagen, det gjør meg for ukomfertabel. Jeg syns faktisk jeg er tusen ganger søtere uten svære vipper (hørtes nesten litt feil ut), men det er vell lov å være litt fornøyd med seg selv – er det ikke? 

BOMBSHELL & BAMBIE 

Mine to faste favoritter jeg har kjøpt over lengere tid er Bombshell og Bambie. Først nevnte er litt mer “dramatisk” enn Bambie, så denne bruker jeg til festsminke eller andre anledninger som er litt mer spesiell. Bambie syns jeg er utrolig fin til hverdagssminke. Den har verken en ekstrem volum eller ser veldig lange ut – noe jeg elsker. Dette er nok den største favoritten jeg kjøper mest. 

BAMBIE

Her ser dere Bambie som jeg bruker til “hverdag” om jeg kan si det på den måten (selvom jeg aldri bruker falske øyenvipper), men det er disse jeg som regel bruker på bilder. Det øverste bilde ser dere hvordan disse sitter på meg. Ser de ikke fine ut? ♥ Jeg elsker dem, og det er en god grunn til at disse er en stor favoritt. Gi meg flere av disse plis! 

BOMBSHELL

De mer dramatiske som gjør festsminken din komplett! Digger å bruke disse til smokey eyes eller winged eyeliner. Øyenvipper som virkelig får sminken din til å poppe frem, i love it. Nå må dere huske på at jeg er en person som ofte går minimalt med sminke og bruker skjeldent øyenvipper, så Bombshell er kanskje ikke så veldig dramatisk for noen. 

Hva er dine favoritt vipper? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg