Vinneren av konkurransen

Reklame | Caseapp

// Sponset innlegg

CASEAPP

Tusentakk til alle som ønsket å delta i konkurransen. ♥ Jeg syns det er dødsmorsomt at dere også forteller hvorfor akkurat du burde vinne selvom det ikke var en av kravene mine. Å lese kommentarene deres er absolutt det mest spennende ved bloggingen. Som lovt så skulle jeg trekke en vinner i dag; tirsdag klokken 20:00 – så med dette kan jeg gratulere Ida Hollekim!! Kontakt meg på [email protected] og jeg vil fikse deg en kode så raskt som mulig.


GRATULERER IDA – HAPPY SHOPPING!

DEKSEL OG SKINS

Jeg er så utrolig fornøyd med mine deksel og skins fra Caseapp og håper Ida blir like glad for dem. Jeg er enda imponert over utvalget, designet og kvaliteten – for gud som de holder godt. Et lite tips når dere skal sette på skinsen på maskinen din; pass på at du virkelig klemmer den fast og at det ikke blir bobler under plasten, for da tror jeg ikke den vil holde like lenge (har aldri skjedd at Caseapp sine skins har løsnet på noen måter) – men fra erfaring fra andre skins er det alltid lurt at du setter de på riktig.

Stor klem fra meg! 

4 kommentarer

Siste innlegg