Uten BH everyday

LETS TALK

– COMFERTABLE – 

Hva tenker du om å gå uten BH i hverdagen? Først og fremst finnes det plagg hvor jeg ikke takler at bh-stoppene synes bak på ryggen, eller at stroppene synes over skuldrene. Sist men ikke minst, superbehagelig uten. Jeg har hørt mange historier om at hengepupper er en risiko, men vet dere hva? Jeg har ikke såppas store pupper at jeg tror det vil gjøre noen skade – jeg har vell det man kaller en normal størrelse. Oi, nå ble det veldig privat. Men seriøst, jeg ser ikke noe galt i det og skjønner ikke hvorfor mennesker skal henge seg opp i det. Skjønner det er discusting om man ser nipler gjennom genseren; tar seg vell ikke så godt ut forran barn eller folk som spiser. Men det er noe man fint kan unngå selvom man ikke alltid bruker bh. + at dere ikke må glemme at jeg tar bildene hjemme i mitt eget hus, under mitt eget tak.

Dere kan klage så mye dere vil, men jeg slutter ikke med å gå uten når jeg føler for å gjøre det. Finito. 

3 kommentarer
    1. Enig med deg, gjør som du føler for, ingen kan klage så lenge du gjør det i ditt eget hjem:). Men har du store “bubbiser” så et fet ikke særlig fint å gå uten bh:).

    2. Alt folk henger seg opp i 😛
      Jeg klarer ikke gå uten BH når jeg er blant andre folk, men hva andre gjør bryr jeg meg ikke noe om =)

    3. Jeg går ofte uten BH jeg. Er mest komfortabel uten. Aldri fått noen kommentarer på det heller. Og hvis jeg selv ser kvinner der niplene er stive og viser gjennom overdelen syns jeg det er fint.
      Men hvis det typisk er familieselskap og lignende har jeg selvfølgelig på bh hvis niplene kan vise gjennom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg