Matching set

 

I dag var det bare hoppe opp grytidlig for å rekke en treningsøkt før jobb, og herregud hvor deilig det føltes. Merkes godt på kroppen at det var lenge siden sist. Er det noe jeg er nødt for å skjerpe meg på, så er det nettopp treningsrutinene mine. Før trente jeg opp til 5 ganger I uken, og nå er det egentlig veldig varierende – jeg trener når jeg føler for det. Jeg syns ikke trening skal være noe du skal føle deg presset til å gjøre, men mer fordi du syns det er gøy og med baktanke på helsen din. Jeg trener kun for å passe på formen og ikke minst for energien sin del!

ADIDAS, I LOVE YOU

I dag skal jeg nyte solværet ute og bare slappe maks av. Og hei dere, ikke glem av spørsmålsrunden min HER! Fremdeles får jeg spørsmål om både det ene og det andre, jeg kommer ikke til å besvare noen spørsmål så fremt det ikke ligger under innlegget mitt. Grunnen nå er fordi det er de spørsmålene jeg kommer til å prioritere I første omgang. Beklager så mye om det skulle bli en skuffelse, men håper også på forståelse for det.

 Ha en fin dag videre og kos dere masse! Husk solkrem ♥ hihi!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg