Street food

TODAYS OUTFIT 

Hei fine dere, så lenge siden sist! Jeg har hatt det super hektisk de siste dagene, men absolutt ingen unnskyldning. Jeg har rett og slett nedprioritert bloggen noe som ikke skal skje igjen på en god stund. Mulig det blir dårlig blogging fra min side den kommende uken, men jeg lover dere at det skal skje mye spennende fremover. Blant annet en konkurranse og give away ♥ Håper dere blir glade for det! Jeg gleder meg i hvertfall, og håper så mange som mulig ønsker å melde seg på.

Ellers i dag har jeg og kjæresten vært på Sørlandsparken og bare slikket sol. Vi møtte faktisk på det jeg bare er nødt for å kalle “street food” for at det skal høres like stas ut som det var. Var egentlig bare prøve smaking av maten de selger, haha! Men det var vanvittig mye godt der! Vi fant mange dressinger som ble noen store favoritter og ikke minst hamburger. Nam, skikkelig grillmat. Kjenner jeg er klar for det sommeren har å by på!!

 

IM ON A SEAFOOD DIET. I SEE FOOD AND I EAT IT. 

Har dere gjort noe spennende idag? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg