Hadde jeg ikke dratt til legen..

Jeg bestemte meg spontant å dra til legen i dag tidlig, som dere kommenterte igår – det er bedre å få det unnagjort. Jeg har rett og slett ikke fått sovet ordentlig de siste dagene og heller ikke fått slappet av etter å ha kommet hjem fra jobb. Det føles ut som tusen kilo har ramlet vekk fra skuldrene, endelig kan jeg slappe av og endelig kan jeg smile igjen. Når du vet noe er galt, men vet ikke hva, så er det selvfølgelig et stort ubehag. Heldigvis var alt fint med meg og ingenting alvorlig, men hadde jeg ikke dratt til legen, kunne det blitt mye verre. Nå sitter jeg med medisiner og håper på å bli frisk veldig snart! ♥

Og jeg må bare nevne det; jeg er klar over at bildene ikke likner meg selv. Håret er totalt anderledes satt opp, sminken er anderledes og alt føles bare galt. Jeg passer rett og slett ikke annet enn rett hår og helt basic sminke som foundation, bryn og mascara! Om jeg setter på løsvipper og bruker store mengder med sminke ser jeg helt seriøst ut som en levende barbie dukke. Og når jeg sier store mengder – så mener jeg ikke overdrivelse. Jeg bare passer ikke den typiske “fest looken” – jeg bruker hverdagssminken min på fest også! Haha.. jeg må være den mest kjedeligste jenta i verden når det kommer til sminke.

6 kommentarer
    1. Så fine bilder av deg 🙂 Selv bruker jeg ikke så mye sminke. Det eneste jeg bruker er litt pudder, bryn og litt maskara. Å oversminke fjeset mitt er ikke helt meg. Håper du har hatt en fin dag, så ønsker jeg deg en flott kveld videre!

    2. Pernille: Så godt å høre vi er flere om det!! Haha! sitter vær dag å ser på sminkevideoer av forskjellige youtubere der de virkelig sminker seg – og gjett om jeg misunner de, for de blir jo så ufattelig fine (selvom det er veldig mye sminke). Bryr meg egentlig ikke om hvor mye sminke man bruker, men syns ikke man skal se ut som en vandrende dukke. Skulle bare ønske jeg også kunne totalt forandret fjeset mitt til tider 😀

      Tusen hjertelig takk, og det samme til deg søting <3

    3. Jeg synes bildene var kjempefine! Jeg bruker ikke særlig mye sminke selv, men syntes det er gøy å pynte meg litt ekstra når jeg skal på fest. Føler meg ekstra fin da, når jeg har gjort noe mer enn å tatt på fem-minutters hverdagssminke 😉

    4. Du kledde litt mer sminke også. Men du er veldig flott med mindre og uten også ^^
      Å, så bra du gikk til legen og fikk det overstått. Godt det ikke er noe alvorlig. Håper du blir frisk snart (:

    5. Ida Margrethe: Åå takk fining <3

      Haha, joo jeg er enig der! Problemet mitt er at jeg ikke kan sminke! Hadde jeg kunne sotte på winged eyeliner, følt meg komfertabel med løsvipper og kunne contouring så hadde jeg gjort det 😀 Men jeg ser ikke uuuuuut om jeg gjør det.. du er hjertelig velkommen til å vise meg litt makeup her altså! Tar i mot all hjelp 😀

      Klem til deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg