Work day

Im finally back

Endelig har formen blitt bedre og jeg er klar for å gjøre det jeg pleier å gjøre, jobbe og kose meg. Det beste jeg vet er å ha noe å gjøre, noe som kan få tiden til å gå. I dag tenker jeg at bloggen skal planlegges godt utover uken siden jeg ikke rakk gjøre det i går. Jeg har forresten sett kommentarene deres og er klar over at dere ønsker mer antrekksbilder – skal prøve å få fikset det til uken!

Ellers vil jeg be mennesker om å være litt mer forsiktig med hva de sier, tenk litt over setningen før du faktisk sier den. Kjempe fint at du kommer face to face å forteller meg hva du mener om bloggen min, frem for å skrive det som anonym – men herregud. Du må nesten tåle at jeg reagerer og forsvarer bloggen min, det handler ikke om å synke på like lavt nivå, tvert i mot! Jeg mener det er lov å komme med et innspill tilbake. Skriver et nærmere innlegg om dette senere, det var altså ikke noe big deal – kanskje overreagerte jeg litt, men når jeg føler noe er frekt, så sier jeg ganske tydelig i fra.

7 kommentarer

Siste innlegg