Jeg har også slike dager

Tierd, sick & feeling like shit.. 

Jeg føler alltid på et stort press som blogger om å alltid se fresh ut, nærmere perfekt for noen. Men hva skal jeg gjøre? Jeg er syk og orker ikke fikse på meg for å leve opp til enkelte sine forventninger. Skal jeg droppe å skrive et blogg innlegg bare fordi det er blitt slik at hvis man ikke ser “bra nok” ut, så burde man heller la være? Nei, det er min blogg og ditt valg om du ønsker å klikke deg inn. Det er slik jeg ser ut. Jeg har dager hvor jeg verken sminker meg eller fikser håret, jeg har dager hvor jeg ser trøtt og jævli ut. Om jeg skal være helt ærlig med dere, så er det kanskje slik jeg ser ut til vanlig, selvom det kan virke stikk motsatt. Jeg går ofte upyntet.

Jeg er dritt lei presset, jeg er dritt lei av å alltid se bra ut, jeg er dritt lei. Der var de tankene luftet, takk.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg