A to Z travel bucket list

Til neste år har jeg et stort ønske om å reise masse og virkelig se rundt omkring i verden. Etter at jeg var i Tunisia har det ikke blitt så veldig mye med reising, så nå er det virkelig på tide å hive seg ut i det. Her er min A til Z land, byer, tettsteder og andre steder jeg har lyst å oppleve. Kanskje ikke alt på ett år, men i løpet av livet. Det har lenge vært en stor drøm for meg å få oppleve mest mulig, jeg har alltid vært den type jenta som koser meg når jeg får nye utfordringer. Utfordringer som for eksempel å tilpasse meg til et annet miljø, prøve ut ny mat, oppleve en helt annen natur, treffe nye mennesker og rett og slett bare nyte livet. Det er meg. Men tiden strekker liksom aldri til.. jeg tror det vil bli litt forandringer fremover angående personlige ting, så mulig jeg får sjansen til å oppfylle noen av drømmepunktene nedenfor;

______________________

A: Australia, Africa (vært i Tunisia og vil veldig veldig tilbake)
B: Brazil
C: California
D: Dubai
E: Egypt
F: Frankriket, Florida (vil tilbake en gang til!!)
G: Greece
H: Hawaii, kanskje også Hong Kong
I: Italia
J: Japan
K:
L: London (dit skal jeg i sommer!)
M: Miami og Mexico
N: New Zealand
O:
P: Paris
Q:
R: Rhodos
S: San Francisco og Sydney
T: Texas og Thailand
U: USA (vil tilbake å oppleve flere steder)
V:
W:
X:
Y:
Z:

Hvis jeg har noen punkter som er blanke så er det fordi jeg ikke har hatt noe spesielt i tankene som jeg har lyst å dra til annet enn de nevnte. Dette er en liste jeg konstant tenker på, det er så mange plasser jeg ønsker å oppleve. Har du vært på noen av plassene som jeg har nevnt? Hvor har du vært?

2 kommentarer
    1. Jeg har vært på/i
      B: Brazil
      C: California
      F: Frankriket, Florida (vil tilbake en gang til!!)
      H: Hong Kong (Annbefales sterkt! Var der på bryllup i fjor http://gladreise.blogspot.no/2016/05/bryllup-i-hong-kong.html)
      I: Italia
      J: Japan
      K: Jeg vil absolutt anbefale en tur til Korea som K! 😀
      L: London
      M: Miami (Dit skal jeg i sommer! )
      P: Paris
      S: San Francisco
      T: Thailand
      U: USA (vil tilbake å oppleve flere steder)
      Australia og India er to av de stedene som står høyt på min liste 🙂 Takk for en morsom liste-ide. Skal ikke se bort fra at jeg lager min egen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg