Tanned skin

 

GOOD MORNING

Jeg tenkte å vise dere en typisk morgenrutine, men først en liten del av den. Innlegget er ikke helt ferdig enda, har ikke rukket å finne frem en dag som faktisk passer seg å knipse bilder. Jeg stresser alltid om morgenen på grunn av jobb og andre ting. Kanskje strekker tiden til i morgen! Akkurat nå er det litt kaos i hodet mitt, for jeg vet ikke helt hvordan det blir med både jobb, leilighet og skole fremover. Gah.. 

Uansett.. en stor del av morgenrutinen min er selvbruning. Ikke at jeg tar det hver morgenen, da hadde fargen blitt sinnsyk! Men jeg tar det svært ofte, mange ganger i måneden. Jeg syns rett og slett det er fint å være brun, jeg føler meg så mye mer komfertabel. Jeg har tidligere blogget om både St.tropez og Sunspa, veldig mange populære selvbrunere som jeg har vært svært fornøyd med. 
 

 

VITA LIBERATA LUXURY TAN

 

EN FIN GLØD

Vita Liberata sin selvbruning gir en utrolig dyp og naturlig brunfarge, samtidig en veldig fin glød på kroppen. Jeg syns faktisk denne kan virke litt oransje i begynnelsen, men fargen forandres etter noen timer (heldigvis). Jeg har ikke testet Liberata sin selvbruning så veldig lenge enda så kan ikke uttale meg så mye om den riktig enda, men det kommer en oppdatering senere i Mai! I mellomtiden kan dere gjerne levne igjen spørsmål hvis dere lurer på noe ang selvbruningen, så skal jeg få svart på spørsmålene gjennom oppdateringen jeg kommer med senere! 

Hva er din favoritt? 

5 kommentarer
    1. Den så veldig fin ut da! gleder meg til å lese mer om den i mai 😀
      Uff, det med jobb, skole, og leilighet er ganske uvisst og rotete for min del og. Håper å komme inn på Journalist studie etter sommeren, og har litt jobb men må ha mer. Håper at alt ordner seg snart. Også for deg ^^

    2. Henriette Celin: Ja.. det blir vell kanskje alltid slik når man sitter midt oppi alt på en gang! haha 🙁 Wow, så stilig! Tror det kan bli veldig morsomt dersom du kommer inn der!! 😀 Lykke til!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg