All about my hair

I det siste har jeg lagt merke til svært mange spørsmål om håret mitt, spesielt under instagram bildene mine. Dere er så søte, gode og snille alle sammen ♥ Tenkte å skrive et lite innlegg om håret mitt, fargen og produkter jeg bruker. Dersom det skulle være noe ekstra dere lurer på, ikke vær redd for å spør meg! 

Som dere alle vet, har jeg en super flink bestemor som frisør. Hun vet nøyaktig hvilke hårfarger jeg går med, hvordan jeg har klipt meg og hvilke produkter jeg bruker, så til dere som bor i Finnmark – dra innom Astrid`s frisør hvis dere har noen spørsmål. Jeg kan desverre ikke gi ut svar på hvilken farge hun har brukt i håret mitt, frisørfarger er noe jeg aldri kommer til å lære meg! Jeg vil tro det holder med å vise et par bilder til frisøren, så vil hun/han klare å fikse deg et ganske så likt resultat. 

Over til noe annet, hårtype. Dere vet kanskje fra før av at jeg har både farget og bleket håret i over mange år, noe som sier seg selv at håret mitt ble totalt ødelagt med tiden. Det var både slitt og tørt. Skulle ønske jeg kunne hørt litt mer på bestemor da hun sa jeg burde la håret hvile. Haha! De siste 2 årene har jeg stadig gått til en mørkere blondfarge, og blitt mye flinkere på å bruke alle produktene frisøren min har tipset meg om. Får jeg lov å bryte janteloven nå? Men fy søren som jeg elsker det. Jeg syns helt ærlig at håret mitt ser helt fantastisk ut, både med og uten clip ons. 

Når vi snakker om Clip on Extensions, så har jeg brukt Luxushair sitt hår så lenge jeg kan huske. Jeg har brukt alt fra både 40cm, 50cm og 60cm. Jeg blir like overrasket vær gang jeg mottar pakke fra de. Leveringen er rask, fantastisk service og det viktigste av alt: håret er amazing. Jeg vil påstå at håret varer minst 1 år, helt seriøst. Det er flere ganger jeg har brukt håret mye lengere enn bare 1 år også. Det sier vell litt? Nå gir jeg en veldig god reklame for Luxushair veldig gratis, pleier som regel ikke gjøre det. Men siden det er så mange av dere som har spurt, så er det kanskje greit å gi dere et svar. Jeg håper av hele mitt hjerte å få til et sammarbeid med Luxushair engang i framtiden, for jeg vet at jeg kunne reklamert for håret med en god samvittighet. Samtidig hadde jeg fått testet ut nye farger og kunne gitt dere litt tips her og der! Vi får krysse fingrene på at de engang tar kontakt ♥ 

Gode hårprodukter er et must! Samtidig er det viktig å finne de rette hår produktene for din hårtype. For noen vil kanskje ikke disse funke, men for meg funker de bedre enn alt annet. Morrocanoil er favoritt merket mitt, og har brukt det i over mange år. Som dere kan se har jeg en hel eske med både shampoo, balsam, olje & hårkur i dette merket. Selvfølgelig sørger jeg også alltid for en god varmebeskyttende spray mot håret når jeg bruker rettetang/krølltang! Jeg tror dere har fått vite det viktigste nå angående håret mitt, i hvertfall om hvordan jeg har fått et sunt, friskt og tjukt hår etter all blekingen ♥ Håper dere likte et slikt type innlegg, jeg har kost meg mens jeg har skrevet dette til dere! Spesielt når det er så mange som lurer. Dere er best! Fortsett å spør om det er noe dere lurer på, hva som helst!! Finnes ingen dumme spørsmål ♥ 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg