Language

· SHOULD I BE WRITING IN ENGLISH AS WELL? ·

The most asked question: can you start blogging in english? I know I`d be able to reach a bigger audience when blogging in English. Maybe one day i will, but for now i will just be writing in norwegian. I`m not sure how many of you are international, but i want to hear what you guys think? I would appreciate your reply even though you`re norwegian.

To my norwegian readers: Det mest stilte spørsmålet: Kan du starte å skrive på engelsk? Jeg vet jeg vil nå til et større publikum dersom jeg skriver på engelsk. Kanskje blir jeg å gjøre det en dag, men foreløpig har jeg valgt å skrive på norsk. Jeg hadde satte veldig mye pris på tilbakemeldinger fra dere, hva tenker dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg