Instagram kontoen min: Hva har skjedd?!

 

Instagram kontoen min har gått på full kjør igår, det er nesten litt sykt. Jeg er så glad og føler meg veldig heldig som har så mange flotte følgere som dere. I det jeg våknet imorges fikk jeg ganske sjokk, plutselig satt jeg med over 3000 følgere, 500 likes, delinger av bildene mine & 30 nye følgere. Hva i alle dager skjedde utover natten mens jeg la ut det øverste bilde? Det betyr så veldig mye for meg å se at det er ekte mennesker som bryr seg om bloggen min, at det er mennesker som tar seg sekunder på å gjøre dagen min tusen ganger bedre med en simpel liten kommentar. Tallet på følgere og likes er ikke viktig for meg, det som er viktig for meg, er at jeg klarer å inspirere. Jeg startet ingen blogg uten grunn. 

Jeg startet en blogg fordi jeg ville få frem hva jeg tenkte og følte etter en tung periode, jeg måtte få tankene ut på en plass, skrike ut på en plass. Jeg ville hjelpe, jeg ville vise og jeg ville la dere høre. Jeg ville være der dersom noen av dere trengte det, dersom noen av dere var i samme situasjon som meg. Jeg ville ikke føle meg alene, og ville ikke at dere skulle det heller – dere som kanskje gjor det. Jeg ønsket å vise dere positivitet, hvor langt vi kommer med det. Hvor lykkelig vi kan bli av det, uansett hvor langt nede i kjelleren du sitter. 

Å få nye følgere for meg er en mestringsfølelse, jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvor høyt eller lavt tallet er. Bare jeg klarer å inspirere en person der ute, hjelpe et menneske eller rett og slett bare få en til å smile – så er dagen min komplett. Da kan jeg senke skuldrene å føle at jeg har gjort en god jobb. En liten simpel kommentar fra dere gjør motivasjonen min tusen ganger sterkere, dere er min motivasjon. Dere er grunnen til at jeg gjør det jeg gjør nå. Tusen takk ♥

3 kommentarer
    1. HPhotography: Åååh tusen tusen takk 😀
      Har lest på mye css og html koder på forskjellige nettsider! Er mange som også legger ut forskjellige koder til blogger, så pleier å trikse meg litt frem med de 😀 Har blogget i noen år nå, og har da fått kranglet meg litt gjennom html koder, haha 😀 Litt av et hærverk, men når det først sitter, så sitter dem! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg