The half bun

 

SIMPLE HAIRSTYLE

 

· NATURALLY BEAUTIFUL HAIR ·

Hei sweethearts ♥ Mange av dere har spurt hvordan jeg har fikset krøllene på bildene under “about” linken i headermenyen (klikk her, om du vil se), så tenkte å fortelle dere enkelt hvordan jeg gjør det og hva jeg bruker. Som dere sikkert kan se, har jeg naturlige bølger/fall i håret mitt, noe som gjør jobben utrolig enkel for meg. Jeg slipper å krølle hele håret, noe jeg er dødsglad for. Jeg er veldig sløv om morgenen, og orker skjeldent stå å fikse meg i timesvis. 

Jeg krøller kun nederste delen av håret og surrer nederste delen av håret to ganger rundt selve krølltangen. Dette gjør at jeg får mer bølger istedenfor stramme krøller. Voila, det er hele looken! En veldig simpel, rask og fin hårfrisyre som passer til nesten alt spør dere meg. Men jeg ville kanskje piffet det litt ekstra dersom det skal brukes på fest. Som dere ser, bruker jeg teknikken ofte for å få bølger i håret. I dag valgte jeg å gå for half bun ♥  

 

9 kommentarer

Siste innlegg