Black coat

 

COAT FROM MANGO

 

· SHOPPING IN K-TOWN ·

Svart lang kåpe er et skjeldent syn på meg, jeg går aldri i kåper. Høyden min kler det rett og slett ikke, det får meg til å se lavere ut enn hva jeg egentlig er. Sucks big time! For det er jo så fint. Men men, i dag trådde jeg til kåpa for å holde varmen. Haha, lille meg.. dere kan jo se det for dere. Tror jeg holder meg til Bomberjakkene, de kler meg tusen ganger bedre. Har vært på shopping som vanlig og kortet mitt fikk svi godt. Kanskje påtide å spare litt penger frem til London turen jeg planlegger?! Jeg tror nesten det. 

Nå sitter jeg godt plantet i sofaen forran tv skjermen og venter på Paradise hotell. Det mest latterligste og tåpligste programmet spør du meg, aldri i livet om jeg hadde meldt meg på. Programmet legger bare mer og mer fokus på sex og fyll, noe som ødelegger hele tv serien. Hvor blir det av den gode og gamle paradise? Hvor blir det av de morsomme deltakerne? Jeg får sitte å gruble på den i noen timer før programmet starter. 

 

16 kommentarer

Siste innlegg