Benedikte`s gratisdesign

· JUST FOR YOU, BABE ·

Akkurat nå sitter jeg å redigerer et aldri så lite blogg-design til en god venninne av meg. JEG fikser et design. Har fått mange spørsmål hos dere angående designet mitt, og nei, jeg kommer nok aldri til å lage noe gratisdesign for å legge ut. Det er også veldig vanskelig å gi ut koder, med tanke på at ikke alle design passer til kodene jeg bruker. Jeg gjør egentlig bare opp for meg etter all hjelpen jeg har fått fra henne tidligere. Nevner ingen navn riktig enda – dere får vente og se! Jeg håper i hvertfall hun blir fornøyd – og at det ikke skulle oppstå noen problemer med det plutselig (hehee).

Jeg håper vi to får lagd noen spennende blogg innlegg sammen, og kaaanskje jeg får presset henne med på video når hun kommer på besøk hit til Kristiansand. La oss alle håpe på det ♥ Klarer dere forresten gjette hvem det er, og hvem som endelig har klart å komme seg på riktig plattform igjen? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg