Brownies with icecream

 

EVENINGS LIKE THESE 
 

Dette smakte himmelen, trust me. Verdens beste brownies med min favoritt iskrem vedsiden av. Vi har en liten søndagsrutine her i leiligheten, dagen starter alltid med rydding og vasking. Senere utpå kvelden lager vi god mat og gjerne noe godt som dessert. Søndager pleier alltid være så trasige, men med det samme utrolig deilig. Flere som føler det slik? Jeg hater at butikkene er stengt, ikke at jeg er på butikken vær dag, men bare det å vite at alt er stengt gjør meg rastløs og stresset! Haha.. Bare det å ikke ha muligheten HVIS man skulle trenge noe, HVIS man får lyst å dra på shopping. 
 

Du trenger:

♥ 3 egg ♥ 4 dl sukker ♥ 150 g meierismør ♥ 2 ts vaniljesukker ♥ 6 ss bakekakao ♥ 3 dl hvetemel

 

Fremgangsmåte:

Jeg starter med å vispe sammen egg og sukker, dermed tilsette resten av de tørre ingrediensene oppi røren. Smelt så smørret, og hiv oppi røren. Rør om til det blir en gjevn, tykk og fin røre. Voila! Super enkelt, og super godt. Har brukt denne oppskriften så lenge jeg kan huske! Anbefales virkelig. 
 

TIPS: MELK & ISKREM VEDSIDENAV. MELIS SOM TOPPING PÅ KAKEN! 
 

· BROWNIES PÅ 1-2-3 ·

Kanskje ikke så veldig sunt, men det er lov å unne seg med noe ekstra godt i blandt. Lykke til med bakingen – håper det smaker! ♥ 

 

11 kommentarer

Siste innlegg