Luksus VS Budsjett – Chloe Faye Bag

 

Vesken alle har fått med seg regner jeg med, verdens fineste veske. Kanskje den som florerer mest rundt på instagram for tiden! Den beige er helt klart min favoritt, men frister lite å bruke 16.000,- på en så liten sak. Syns Chanel veskene også er superfine, men det er ikke lenge før hele Norge går med den, så føler ikke den er så “superfin” lenger, om dere skjønner hva jeg mener. Jeg liker å gå med noe ikke alle her har, samtidig nekter jeg å bruke så mye penger på en veske. Hadde jeg vært like rik som kongen, kanskje.

 

Håper dere likte innlegget ♥ Vet dere er glad i luksus vs budsjett innlegg, syns bare selv ikke det er så morsomt å lage collager fordi jeg suger på det! Jo mer jeg gjør det, jo bedre blir jeg. Syns innleggene mine ser så rotete ut når jeg lager det.. men nå følte jeg det gikk ok, og kan gi meg et klapp på skuldra. Vesken fra Gina er selvfølgelig ikke prikk lik, men den funker dersom du vil se om vesken blir brukt. Litt kjipt å bruke så mye penger, og ender opp med at vesken ikke blir rørt fra garderoben. Syns absolutt Gina har mye fint på lager, verdt å ta seg en titt.

 

12 kommentarer

Siste innlegg