Mac Pro Palette

 

Okei dere, mitt favoritt palett som slår alle paletter i hele verden ♥ Jeg er helt forelsket i det, og gleder meg enormt mye til å kjøpe de siste fargene jeg mangler. Litt usikker på hvilke farger jeg skal gå for, muligens noen basefarger og kanskje highlighter farger. Litt spørs, jeg får se! Fargene er utrolig pigmenterte, samtidig som de er lette å blende ut. Det er vell de to største faktorene som får meg til å falle pladask for øyenskygger. Med tanke på at jeg ønsket meg et palett som både kan brukes til hverdag og fest, har jeg gått for både lyse og mørke toner. Angrer ikke et sekund på det! Grunn til at jeg skriver innlegget, er egentlig bare for å anbefale alle dere om dette palette! Det er et palett dere kan bygge på selv. Både paletten og øyenskyggene fåes kjøpt på både Mac butikkene og nettsidene dems. Hva er vell ikke bedre enn å bygge sitt eget palett med sine favoritt farger? ♥

 

MY FAVORITE OF ALL TIME

Håper dere liker slike anbefalinger, og vil at jeg skal fortsette med det. Selv har jeg ganske stor interesse for sminke, og syns slike ting er morsomt å blogge om. Noen som har kjøpt seg et palett eller testet ut øyenskyggene fra Mac? Hva er dine favoritt farger?

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg