Dagens antrekk

 

Slik blir bildene når kjæresten tar dem, haha! ♥ Litt for lyst, men det funker akkurat. Sikkert ikke lett å skjønne seg på kamera når man ikke har satte seg inni det, selv sliter jeg veldig fremdeles, og er en haugevis med innstillinger jeg ikke skjønner meg på. Blir veldig glad om noen forteller meg litt om hvordan kvaliteten på bildene mine er fremover, gjerne kom med forslag på hva som kunne fått bildene til å se bedre ut! 

IM WEARING

JACKET FROM RICCOVERO // JUMPER FROM BIKBOK
JEANS ROM GINA // SHOES FROM ADIDAS

 

· SLEEPY ·

Et litt trøtt ansikt tidligere idag, men men. Nå skal jeg hive meg igang med Brownies baking å kose meg ekstra. For engangsskyld tenkte jeg å bake hjemmelaget brownies, noe jeg aldri har gjort før. Som dere sikkert har fått med dere tidligere, har jeg startet å lage alt fra bunn av. Syns det er super morsomt å teste ut nye ting på kjøkkenet, selvom jeg ikke er særlig flink! Syns alltid jeg følger oppskriftene grundig, men får aldri det resultatet jeg egentlig forventet. Vi får håpe det går bedre idag!! Wish me good luck.. 

23 kommentarer

Siste innlegg