Its my birthday tomorrow

 

Hei søtinger ♥ Gjett hvem som har bursdag imorgen? Jeg! Gleder meg som et lite barn, haha. Syns alltid det er så koselig å samle alle venninnene på en plass, kose oss med god mat og litt feiring senere på kvelden. Som alltid er jeg sen ute og måtte stresse til meg mat, drinker og selvfølgelig et par ballonger. Ballonger har vært en standard så lenge jeg kan huske. Kommer aldri til å stoppe med det! Så imorgen dere, imorgen blir en bra dag. Feiret litt av bursdagen min forrige helg, noe som også var utrolig koselig. Akkurat nå har jeg det best – lenge siden jeg har følt at ting går min vei. Helt ypperlig å ha bursdag når humøret er på topp.

IM WEARING

Top and leggings from FN 

· LET`S TAKE A BREAK ·

De siste dagene har jeg kun slappet av med gode venner, og tatt livet med ro. Jeg har vært utslitt etter alt som har skjedd, noe dere kanskje har forstått etter mitt forrige innlegg. Jeg vil bare takke alle dere for de fine tankene, de varmeste klemmene og alle hjerter. Jeg setter enormt mye pris på det, dere har hjulpet meg opp på beina igjen, og jeg er gladere enn noen gang. Takk ♥ Jeg har fått inn mange forslag den siste tiden på hva dere ønsker å se fra meg, blant annet en veldig etterspurt hårvideo. Tenkte å spille inn en video allerede i morgen, og dere kan glede dere!

10 kommentarer

Siste innlegg