Valentines day / mothers day gift idea

Siden jeg har jobb på selveste valentins og morsdagen, får jeg lite tid til blogging. Jeg får ikke tid til min egen kjære mamma og kjæreste, noe som er veldig trist. Men har selvfølgelig ikke glemt de av ♥ Å sende en ekstra fin melding, gi en liten gave eller bare overraske de med noe uforventet, vil de helt sikkert sette pris på. Det er jeg sikker på! Smykke kjøpte jeg og kjæresten min sammen ifjord, et smykke som betyr veldig mye for meg. Betydningsfulle ting er absolutt noe av det beste.

LOVETAG NECKLACE 

Jeg er sikker på at du ikke slår feil med et smykke eller armbånd, det trenger ikke være en større gave. For min del, trenger ikke slike dager alltid handle om å bruke penger, men å vise litt ekstra kjærlighet. Jeg vet at mammaen min hadde blitt super glad for en klem, hun ønsker seg aldri noe annet. Men siden jeg bor veldig langt unna, føler jeg det kan være fint med et liten gave.

3 kommentarer
    1. Jeg har bestilt blomster til min mor, siden jeg ikke får sett henne denne morsdagen 🙂 Min kjære har fått bursdags og valentinesgave allerede – en tur til Tyrkia i April 🙂 Så denne søndagen skal vi feire min første morsdag, og legge valentine på vent til neste år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg