Ukens blogg



Jeg skal ikke legge skjul på at jeg sjeldent finner bloggere jeg faktisk tar meg tid til å lese, føler det er mange som overdriver svært mye og gjør alt for å få oppmerksomhet – noe som gjør at jeg klikker meg vekk på øyeblikket. Bloggen til Emilie virker så ekte, og jeg tror det er en av grunnene til at jeg alltid kommer tilbake. Om jeg ikke er innom hver dag, så kan jeg med hånda på hjerte si at jeg skroller nedover bloggen hennes for å få lest innleggene jeg ikke har fått med meg.

Hvordan klarer du det? Hvordan klarer du å få en blogg til å være så interessant? Jeg misunner deg på det. En annen ting, bloggen har et stilrent design med gode kvalitetsbilder. Igjen, førsteinntrykk gir så mye. Jeg har alltid hatt tre faste bloggere som jeg virkelig er avhengig av, og kan endre den til fire nå. Anbefales på det sterkeste For å komme deg inn på bloggen til fineste Emilie, klikk her. 

5 kommentarer
    1. HERREGUD – jeg har ikke sett dette før nå!!!!! TUSEN TUSEN TAKK, det gjorde meg så utrolig glad å se at du, som er en av mine absolutt favoritter, liker min blogg også!!! Gleder meg så mye til du kommer til Lillehammer <3 Stooor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg