Why i blog

Alle starter å blogge av forskjellige grunner, noen lar seg motivere av penger og gratise produkter, mens andre ønsker å dele tanker og meninger på nettet. Jeg har blogget svært lenge vil jeg si, snart 5 år. Det er ganske sykt å tenke på, litt kjedelig at jeg slettet bloggen min tidligere. Å bli en fulltids blogger har aldri vært i tankene, og tror nok ikke jeg vil satse på det. Forsåvidt blogger jeg hele tiden, og kan nesten kalle meg det. Men jeg kommer alltid til å ha en annen jobb vedsidenav.

Bloggen har på mange måter forandret livet mitt, og jeg syns det er utrolig gøy å se tilbake på da jeg først startet med blogg. Det var ikke noe galt med livet mitt før, men jeg var veldig usikker på karrieren min. Hele meg som person var usikker på alt og alle. Med bloggen har jeg fort funne ut hva jeg skal studere og hva jeg skal fullføre. Jeg tror mye av dette kommer på grunn av bloggen. Som nylig nevnt var jeg en utrolig usikker person, jeg vurderte alle mulige karriere valg, men kom alltid til en konklusjon at jeg aldri ville klart det. Jeg kan trygt si at bloggen har hjulpet meg godt på veien.

_______________________

MY PERSONAL REASONS ON WHY I BLOG AND WHY I LOVE IT

Å kunne uttrykke meg

♥ Jeg er omringet av både kreative og engasjerende mennekser rundt om i verden

♥ Dele mine erfaringer slik at andre kan lære dem

♥ Møter stadig vekk nye bloggere med samme interessen – ekte venner man kommer til å ha for resten av livet

♥ Tjener penger av å gjøre noe man elsker

♥ Spre glede, inspirere og motivere

♥ Å vite at folk bryr seg om mine meninger.

♥ Det styrker min selvtillit og selvfølelse – uten tvil!!

♥ Utfordrer meg selv vær dag til å kunne bli en bedre blogger, jeg har noe å se frem til vær dag.

_______________________

 ♥

9 kommentarer
    1. For et fint innlegg, og er veldig enig med deg! selv om jeg ikke har hatt min blogg like lenge som deg. Har blogget mye for det om, fordi jeg har hatt andre blogger lenger. Og det jeg har fått ut av dem, og liker best, er å uttrykke meg, dele, og få. Altså uttrykke meninger og følelser, dele opplevelser på godt og vondt, og få tilbakemeldinger og andres meninger. Blogging gir meg noe positivt og gjør en hver dag bedre. Jeg gleder meg som du, hver dag, til å blogge, og det er en veldig fin hobby. Liker veldig godt å skrive, og føler jeg forbedrer meg gjennom bloggen. Nå skal jeg også snart studere journalistikk og gleder meg til å holde på med det samtidig som bloggen 😀
      er både positive og negative ting med blogging. Hvertfall når det kommer til kommentarer. Men jeg har selv for det meste bare opplevd positive kommentarer og folk, og blir så engasjert og glad av det! det hjelper veldig på selvfølelsen og selvtilitten som du sier, og jeg elsker det rett og slett <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg