Vær stolt over hvordan du ser ut

 

Har du noen ganger hatt perioden hvor du føler deg dårlig, hvor du skulle ønske du så ut som en annen? Der har jeg vært. Det var en periode hvor jeg vurderte både silikon og restylane, jeg sammenliknet meg selv med andre. Det er det dummeste jeg noen gang har gjort. Jeg fant en feil med meg selv, dermed fant jeg enda en til. Det dukket opp flere og flere feiler. Det er som å gå etter regnbuens ende, du møter den aldri. 

Det er viktig å finne seg selv, akseptere seg selv. Først da vil man finne glede! Tenk deg over to ganger før du sier noe. Det er så mye lettere når du heller finner noe du liker ♥ Nå skal jeg ikke si at dere skal unngå operasjoner, for det finnes mennesker som ikke klarer godta utseende sitt, eller den lille “skjønnhetsfeilen” dem har. Hvis større lepper gjør selvtilliten din hundre ganger bedre – do it! Men bare pass på den vonde sirkelen jeg nettopp pratet om.. Det er ikke alltid der problemet ligger, det kan være noe du rett og slett må jobbe med selv. Gi deg selv tid før du gjør drastiske endringer, slik at du er sikker på valget. 

6 kommentarer
    1. Bra skrevet 😉 jeg har hatt d slik men jeg la meg under kniven da for å bli fornøyd med meg selv. Og jeg er ikke redd for å si at jeg har gjort det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg