Har du noe på hjertet?

– God formiddag, fine leserne mine ♥ –

Om dagen kommer det inn mange spørsmål til meg på facebook og bloggen. Dere vil ha mine råd og svar på hva jeg hadde gjort. Det er super hyggelig at dere spør meg! Tar det som et kompliment. Tenker å ta for meg et eller to spørsmål som jeg kan skrive et utdypende innlegg om. Så om dere har noe på hjertet som dere vil dele med meg og alle andre, eller bare et svar dere lurer på, så del det med meg i kommentarfeltet på bloggen eller facebook siden min. Jeg kommer til å skrive innlegget som Anonymt så fremt dere ikke sier at det er greit at jeg kan legge inn navn! ♥

 

8 kommentarer
    1. Først og fremst, jeg elsker bloggen din. Men jeg har et hat – elsk forhold til den.
      Som liten ble jeg mobbet på både barne og ungdomsskolen, jeg ble mobbet på grunn av utseende mitt. Jeg hadde ikke det lange fine tjukke håret, og var ikke like tynn som dem. Jeg har enda ikke kommet over alle de stygge ordene de gav meg, de sitter enda fast på hjernen.
      Å se en person som deg synker selvtilliten min å gjør det verre enn hva det allerede er. Jeg vet at du ikke kan gjøre så mye med den saken. Men spørsmålet mitt er da, hva ville du gjort? Å ha dårlig selvtillit er ingenting å spøke med, har sett du har skrevet innlegg tidligere som hjalp veldig mye på! Håper du kan svare på mitt spørsmål.
      Takk for at du er den du er! Finnes ikke mange som deg her i verden. En veldig pen jente, som også har personligheta på plass. Takk igjen!! Du er en som passer rett på topplisten, for her snakker vi et godt forbilde.

    2. Hei kjære, snille og gode Benedikte.
      Jeg har lest bloggen din lenge, og fått med deg at du mistet pappaen din på grunn av kreft. Mammaen min forsvant for noen måneder siden bare, og jeg savner henne så inderlig mye. Det føles som om tiden aldri går fremover, akkurat som om den har stoppet opp. Jeg gråter vær eneste dag, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider.
      Hvordan kom du deg over det? Når innså du at du aldri kom til å se han igjen? Når gikk alt opp for deg? Jeg har så mange spørsmål..

    3. Du er en jente som jeg virkelig ser opp til, alt du skriver på din blogg er så bra, samt alle bildene som du legger ut sist men ikke minst! <3 Jeg tror nok at det er flere enn meg som ser opp til deg som person, du er helt unik <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg