Bloggere kan man gjøre narr av

Jeg er bare hun bloggeren fra Finnmark, hun som blogger om mote og hverdagslige ting. Hva annet er jeg? en reklameplakat. Er det virkelig alt dere ser i meg? Dere ser kun en jente bak et tastatur som skriver masse reklame? Jeg kan ikke skjønne det, beklager altså.


Jeg gjør så mye mer enn hva du tror, du som sitter å tror det er greit å gjøre narr av bloggere. Det er ikke bare knipse et eller to bilder for så å skrive selve innlegget. Det er mye mer som ligger bak. Men det er helt i orden, du skal få tro det du vil. Jeg gidder ikke bruke tiden min for å forklare meg en gang, om det er så jævla enkelt – burde vi alle tjent penger på bloggen å vært søkk rik. Det finnes heldige mennesker som får ting sponset, som tjener penger og som får mye oppmerksomhet. Jeg er en av dem som får ting sponset, ja, jeg er sykt heldig jeg. Som sagt, du skal få tro hva du vil. Men det blir så feil å skrive hat kommentarer uten å vite hva som ligger bak. Det blir så feil at du skal gjøre narr av meg, siden jeg kan jobbe hjemme fra sengen. Jeg elsker bloggen min, jeg elsker det jeg gjør. At du kommenterer dritt og prøver å tråkke meg ned, får ikke meg til å slutte. Du motiverer meg enda mer til å gjøre jobben min bedre! Det irriterer meg så mye å se hvordan bloggere blir dømt av andre mennesker, det irriterer meg så sinnsykt. Jeg skal ikke si at “jeg bryr meg ikke om hva som blir sagt” for såklart bryr jeg meg. Det er en grunn til at jeg skriver innlegget nå. Det verste jeg noen gang kan se eller høre – er når bloggere blir dømt under et sekund. Jeg er dritt lei. 

6 kommentarer
    1. Kjenner meg så utrolig godt igjen. Jeg kan dra på fest uten å få høre ” er du hu dere bloggern?” Eller om jeg spør om noen kan bytte en vakt på jobb “Skal du sitte hjemme å blogge nå?” Eller om det skjer en hendelse “skal du blogge om dette eller?”Uansett hva jeg gjør liksom. Å ikke som en positiv ting.. Men samme det, vi tjener ihvertfall penger på noe vi elsker :p Så kan de andre tro hva de vil. Bra innlegg Benedikte <3

    2. Ida Johanson: Det er så irriterende, fyfader!
      Akkurat sånn har jeg også det.. er typ: om jeg forteller noen at jeg stresser fordi jeg skal rekke å skrive et blogg innlegg før jeg for eksempel skal på jobb, så får jeg alltid høre “ååå herregud, bloggen igjen? den er da vell ikke så viktig!! drit i den 🙂 det skader jo ingenting å miste et innlegg”. Det er alltid en negativ holdning til bloggen. Og som du nevner “er du hun der bloggern?” osv… kunne ikke kjent meg mer igjen! Har fått nok. Og er sikker på at neste person som kommer med en slik kommentar til meg igjen, kommer jeg til å snappe tilbake med noe spydig! Haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg