Hold dere oppdatert

WEARING

GENSER FRA ACNE
BUKSE FRA WR.UP
VEST FRA RICCOVERO

UPDATED..

Heihei ♥ Endelig har jeg fikset meg en facebook side for bloggen, føler det blir for dumt å informere om blogg-innlegg, konkurranser og kommende videoer på min private facebook bruker. Har fått en del mailer i det siste av forskjellige bedrifter som ønsker at jeg skal prate om produktene de har, med mine ærlige meninger på video. Yes babe, video. Haha, så sinnsykt kleint. Vi får se på den da, dere! Jeg har mine tvil, om jeg skulle lagd video måtte det vært en litt mer “naturlig” greie, for eksempel svare på spørsmål, hårvideo eller sminkevideo. Skjønner? Nei, ikke jeg heller. Å prate til et kamera som om det skulle vært venninnen din er like unormalt for meg som det er for deg..

Dere kan følge facebooksiden min HER.

14 kommentarer

Siste innlegg