Christmas Spirit



CANT WAIT

Hei og god morgen søtinger♥ Nå er det absolutt ikke lenge til jul, og gud som det gledes! Føler meg enda som et lite barn, haha. Julemusikk, koselige filmer, familie & venner, pepperkaker og pynting av juletre – cant wait. Kanskje jeg skal dra på en liten julegavehandel veldig snart? De har så sinnsykt masse fint inne på butikkene nå. 

Må minne dere på konkurransen (her), som ikke så veldig lenge avsluttes! // samt fashion blogger awards – hadde blitt veldig glad om du hadde lagt et stemme på meg (her). Ellers har jeg absolutt ingen planer i dag, en perfekt tid å prioritere bloggen litt ekstra. Gi meg en liten utfordring i dag mens jeg har tid til å faktisk gjøre noe bra på bloggen! Tell me what to do – har du noen spesielle ønsker? 

 

19 kommentarer

Siste innlegg